Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксименко, Діана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-10-08T13:42:38Z-
dc.date.available2019-10-08T13:42:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738-
dc.descriptionМаксименко Д. В. Формування маркетингових стратегій підприємства / Д. В. Максименко // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 465-467en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.titleФормування маркетингових стратегій підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_enterprise_marketing_strategies.pdfФормування маркетингових стратегій підприємства822.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.