Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3728
Назва: Маркетингові дослідження у просуванні інноваційного товару
Автори: Росола, Уляна Василівна
Бундзяк, Л. В.
Ключові слова: інноваційний товар
маркетингові дослідження
економіка України
ринок нового товару
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Маркетингові дослідження у просуванні інноваційного товару / У. В. Росола, Л. В. Бундзяк // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 142-144
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3728
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_research_in_the_promotion_of_innovative_goods.pdfМаркетингові дослідження у просуванні інноваційного товару741.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.