Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Название: Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи
Авторы: Звонар, Йолана Петрівна
Ключевые слова: управління підприємством
криза
аудит
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Звонар Й. П. Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи / Й. П. Звонар // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 434-436
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Audit_marketing_opportunities_and_its_role_in_managing_enterprise_in_a_crisis.pdfАудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи820.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.