Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Title: Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: екологічний маркетинг
методологічні підходи
дослідження проблем
характеристика ринку
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 421-422
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological_approaches_to_research_problems_development_and_introduction_ecological_marketing.pdfМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу841.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.