Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorФекете, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-10-03T09:20:41Z-
dc.date.available2019-10-03T09:20:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675-
dc.descriptionБора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectрозвиток бізнесуen_US
dc.subjectринкова економікаen_US
dc.subjectконцепції маркетингуen_US
dc.titleАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.