Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Назва: Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Ключові слова: маркетингова цінова політика
розвиток бізнесу
ринкова економіка
концепції маркетингу
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.