Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Title: Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Keywords: маркетингова цінова політика
розвиток бізнесу
ринкова економіка
концепції маркетингу
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Бора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.