Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3645
Название: Психологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: професійне навчання
конфліктні ситуації
професійна комунікація
комінікативна компетентність
Дата публикации: 2019
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): Провідною характеристикою майбутнього психолога, яка визначає його професійні якості, є вміння спілкуватися у складних конфліктних ситуаціях. Формування цього уміння відбувається у процесі професійного навчання. Вивчення психологічних особливостей професійного спілкування майбутнього психолога у конфліктних ситуаціях є важливим чинником професійної ідентичності. Здатність ефективно вирішувати конфліктні ситуації вкрай потрібна сучасному психологу для реалізації професійної діяльності в конфліктогенному середовищі. Динаміка розвитку професійної комунікації у конфліктній ситуації вивчалася на етапі професійного самовизначення та на етапі завершення професійного навчання. Вибірка досліджуваних складала 84 студенти спеціальності "Психологія" віком від 17 до 22 років. Використано методику схильності особистості до конфліктної поведінки К. Томаса.Для студентів, які починають професійне навчання виокремлено наступні стилі поведінки у конфліктній ситації: "Пристосування" та "Компроміс". Такі студенти схильні до вирішення конфліктів шляхом, який видається їм найзручнішим. Вибір першокурсників обумовлений і періодом адаптації до нових соціальних умов та нових умов навчання, і несформованістю вміння правильно оцінювати та аналізувати проблемну ситуацію. Саме це вказує на відсутність досвіду справлятися зі складними життєвими ситуаціями. Випускники найбільше обирають такі стилі, як "Конкуренція" та "Співпраця". Студенти уже вміють відстоювати власну думку та аргументувати своє бачення проблеми, набули певного комунікативного досвіду. Отже, процес професійного навчання у вузі сприяє формуванню комунікативної компетентності та формуванню ефективних стилів реагування у конфліктній ситуації. Проте. отримані показники не можуть задовольнити сучасних вимог до практикуючого психолога. Необхідно у програму професійного навчання включати тренінгову роботу щодо формування комунікативної компетентності у поводженні з конфліктами. Це дасть можливість створити відповідні психологічні умови щодо професійного навчання та професійної ідентифікації.
Описание: Щербан Т. Д. Психологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2019. - №12 (74). - С. 25-29
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3645
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_features_of_communication_and_response_in_conflict_situations_in_the_vocational_training_system.pdfПсихологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання6.91 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.