Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3511
Title: Вплив дитячих бібліотек на формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку
Authors: Попович, Надія Ференцівна
Прокопович, Лідія Сігізмундівна
Курило, Олександра Йосипівна
Keywords: дитяча бібліотека
читацькі інтереси
інкультурація особистості
педагогічна функція
соціалізація особистості
книжковий фонд
читацький кругозір школярів
Issue Date: 2019
Publisher: Belgrade (Serbia)
Abstract: У дослідженні з’ясовано важливість впливу дитячих бібліотек на формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено функції, які реа- лізують сучасні дитячі бібліотеки, зокрема цінність педагогічної функції, що ви- ражається в засобах формування кола читання кожної вікової групи її користува- чів, розвитку інформаційної культури дитини. Серед важливих завдань діяльнос- ті дитячих бібліотек виокремлюємо розширення читацького кругозору школярів на основі жанрового, тематичного розмаїття творів та їх авторської приналеж- ності. При цьому йдеться як про художню, так і науково-художню, науково-пізна- вальну, довідкову літературу. У процесі діяльності дитячих бібліотек особливо важливо, щоб молодші читачі усвідомили, що книжковий світ багатий і різнома- нітний, що в ньому кожна дитина може задовольнити свої пізнавальні інтереси.
Description: Попович Н. Ф. Вплив дитячих бібліотек на формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку / Н. Ф. Попович, Л. С. Прокопович, О. Й. Курило // Science, research, development : monografia pokonferencyjna (30.05.2019-31.05.2019). - Belgrade (Serbia), 2019. - # 17. - С. 32-39
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3511
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Influence_of_children's_libraries_the_formation_readin.pdfВплив дитячих бібліотек на формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку978.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.