Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнієнко, Інокентій Олексійович-
dc.date.accessioned2019-09-18T07:29:59Z-
dc.date.available2019-09-18T07:29:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3510-
dc.descriptionКорнієнко І. О. Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога / І. О. Корнієнко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.82-90en_US
dc.description.abstractУ статті виявлено специфіку розвитку професійної рефлексії та рівні професійної деформації у педагогів загальноосвітніх шкіл зі стажем. Виявлено найбільш розповсюджені риси професійної деформації педагогів: авторитарність, некритичність, ригідність. Проаналізовано найбільш значущі цінності професійної діяльності педагога. Здійснено спробу виявити кореляційний зв'язок між наявністю професійної деформації та рівнем професійної рефлексії. Доводиться висока практична професійна спрямованість педагогів зі стажем, які цінують результати своєї праці, що вказує на їх зацікавлене ставлення до педагогічної діяльності. Запропоновано психологічні компоненти, які можуть стати корелятами у вирішенні проблеми подолання професійної деформації педагога.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectрефлексивністьen_US
dc.subjectпрофесійна рефлексіяen_US
dc.subjectпрофесійна деформаціяen_US
dc.subjectцінності професійної діяльностіen_US
dc.titleРоль рефлексії у формуванні професійної деформації педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_reflection_the_formation_the_teacher's_professional_deformation.pdfРоль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.