Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3510
Title: Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога
Authors: Корнієнко, Інокентій Олексійович
Keywords: рефлексія
рефлексивність
професійна рефлексія
професійна деформація
цінності професійної діяльності
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: У статті виявлено специфіку розвитку професійної рефлексії та рівні професійної деформації у педагогів загальноосвітніх шкіл зі стажем. Виявлено найбільш розповсюджені риси професійної деформації педагогів: авторитарність, некритичність, ригідність. Проаналізовано найбільш значущі цінності професійної діяльності педагога. Здійснено спробу виявити кореляційний зв'язок між наявністю професійної деформації та рівнем професійної рефлексії. Доводиться висока практична професійна спрямованість педагогів зі стажем, які цінують результати своєї праці, що вказує на їх зацікавлене ставлення до педагогічної діяльності. Запропоновано психологічні компоненти, які можуть стати корелятами у вирішенні проблеми подолання професійної деформації педагога.
Description: Корнієнко І. О. Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога / І. О. Корнієнко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.82-90
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3510
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_reflection_the_formation_the_teacher's_professional_deformation.pdfРоль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.