Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3508
Название: Професійна рефлексія як фактор професійного становлення
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: рефлексія
професійна рефлексія
педагогічна діяльність
професійне становлення
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, у яких розглядається роль педагогічної рефлексії в професійному розвитку педагога. Доведено необхідність формування професійної рефлексії в педагогічній діяльності. Зроблено висновок, що рефлексія допомагає усвідомлювати людині внутрішні особливості (які забезпечують діяльність суб’єкта відповідно до прийнятих рішень) і спрямовувати свої зусилля на перебудову відношень та змісту, неадекватних ситуації, що склалася. Саме тому рефлексія має бути важливим компонентом у системі підготовки сучасного педагога.
Описание: Воронова О. Ю. Професійна рефлексія як фактор професійного становлення / О. Ю. Воронова // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.55-62
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3508
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Professional_reflection_as_a_factor_professional_formation.pdfПрофесійна рефлексія як фактор професійного становлення1.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.