Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Title: Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Бейко, Людмила Василівна
Keywords: критичне мислення
погляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярів
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: У статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес.
Description: Кузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Historical_and_pedagogical_analysis_the_problem_formation.pdfІсторико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів746.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.