Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Titel: Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів
Autoren: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Бейко, Людмила Василівна
Stichwörter: критичне мислення
погляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярів
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес.
Beschreibung: Кузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Historical_and_pedagogical_analysis_the_problem_formation.pdfІсторико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів746.14 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.