Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3450
Назва: Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Майборода, Ірина Емеріхівна
Пеняк, Вікторія Степанівна
Ключові слова: булінг
агресія
насильство
агресивна поведінка
освітнє середовище
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття «булінг». Авторами розкрито структуру цього явища, закцентовано увагу на фізичній та психологічній формі шкільного булінгу. Наведено ознаки і характеристики його учасників. Окреслено основні показники, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти.
Опис: Лалак Н. В. Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект / Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 34-35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3450
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bulling_ the_Educationa_Environment_ Modern_GeneraI.pdfБулінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект708.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.