Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Title: Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В.В.
Keywords: фактори зовнішнього середовища
міжнародна маркетингова стратегія
стратегічні альтернативи
географічна диверсифікація підприємства
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Abstract: В статті досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність міжнародної компанії та формування її міжнародної маркетингової стратегії. Визначено характер і рівень впливу факторів зовнішнього середовища на вибір стратегічних заходів, що реалізуються з метою виходу на міжнародний ринок. Зазначені заходи досліджено в межах формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Description: Чучка І. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С.240-245
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chuchka_Impact_of_environmental_factors_strategic_choice.pdfВплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній875.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.