Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПітюлич, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorДіденко, В. М.-
dc.date.accessioned2019-06-06T07:57:40Z-
dc.date.available2019-06-06T07:57:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404-
dc.descriptionПітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213en_US
dc.description.abstractВ статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.titleВпровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pityulich M. I._Implementation_marketing _concepts_ in_activities_enterprise.pdfВпровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.