Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Назва: Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства
Автори: Пітюлич, Михайло Іванович
Діденко, В. М.
Ключові слова: маркетингова діяльність
концепція маркетингу
підприємство
ефективність
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій.
Опис: Пітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pityulich M. I._Implementation_marketing _concepts_ in_activities_enterprise.pdfВпровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.