Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Titel: Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства
Autoren: Пітюлич, Михайло Іванович
Діденко, В. М.
Stichwörter: маркетингова діяльність
концепція маркетингу
підприємство
ефективність
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: В статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій.
Beschreibung: Пітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Pityulich M. I._Implementation_marketing _concepts_ in_activities_enterprise.pdfВпровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства1.03 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.