Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Title: Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства
Authors: Пітюлич, Михайло Іванович
Діденко, В. М.
Keywords: маркетингова діяльність
концепція маркетингу
підприємство
ефективність
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Abstract: В статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій.
Description: Пітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pityulich M. I._Implementation_marketing _concepts_ in_activities_enterprise.pdfВпровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.