Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуфрич, І. М.-
dc.contributor.authorКостю, Світлана Йосипівна-
dc.date.accessioned2019-06-05T10:08:28Z-
dc.date.available2019-06-05T10:08:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3395-
dc.descriptionШуфрич, І. М. Концептуально-емпіричні аспекти вивчення феномену особливостей життєвого простору студентської молоді / І. М. Шуфрич, С. Й. Костю // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.186-190en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен особистісного життєвого простору як одного з компонентів багатогранної структури життєвого простору студентської молоді у вигляді внутрішнього інтегрованого образу суб’єктного характеру, який забезпечує адекватний рівень соціально-психологічної адаптації та становлення соціальної зрілості, самоствердження і самоактуалізації сучасного студента. Достовірні дані проведеного емпіричного дослідження підтверджують концепт розуміння особистісного простору як форми внутрішньої узгодженості студента з обставинами життя, що супроводжується особливостями конфігурації виявів адаптаційних, мотиваційних та особистісно-поведінкових компонентів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectособистісний простірen_US
dc.subjectпсихологічний простірen_US
dc.subjectжиттєвий простірen_US
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяen_US
dc.subjectсоціальна зрілістьen_US
dc.titleКонцептуально-емпіричні аспекти вивчення феномену особливостей життєвого простору студентської молодіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostyu_Conceptual-empirical.pdf.pdfКонцептуально-емпіричні аспекти вивчення феномену особливостей життєвого простору студентської молод720.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.