Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасьо, М. М.-
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2019-05-29T13:31:50Z-
dc.date.available2019-05-29T13:31:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350-
dc.descriptionВасьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectмовленнєвий розвитокen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовленняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdfТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення734.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.