Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Название: | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення |
Авторы: | Васьо, М. М. Чекан, Оксана Іванівна |
Ключевые слова: | мовленнєва діяльність діти дошкільного віку мовленнєвий розвиток |
Дата публикации: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум. |
Описание: | Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdf | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення | 734.98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.