Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Titel: Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення
Autoren: Васьо, М. М.
Чекан, Оксана Іванівна
Stichwörter: мовленнєва діяльність
діти дошкільного віку
мовленнєвий розвиток
Erscheinungsdatum: 2019
Zusammenfassung: У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум.
Beschreibung: Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdfТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення734.98 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.