Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Title: Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення
Authors: Васьо, М. М.
Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: мовленнєва діяльність
діти дошкільного віку
мовленнєвий розвиток
Issue Date: 2019
Abstract: У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум.
Description: Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdfТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення734.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.