Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусяк, О.В.-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-29T10:11:50Z-
dc.date.available2019-05-29T10:11:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345-
dc.descriptionАндрусяк, О. В. Науково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням / О. В. Андрусяк, Х. В. Барна // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.9-12en_US
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано різні аспекти досліджуваної проблеми в роботах українських та зарубіжних вчених. Визначено, що основним та рушійним чинником мовленнєвої діяльності людини є потреба у спілкуванні. Мовлення розглядається як двовекторна діяльність, спрямована, на засвоєння мови та використання її в актах комунікації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectдіти з вадами мовленняen_US
dc.subjectтяжкі порушення мовленняen_US
dc.titleНауково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненнямen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barna_scientific-theoretical.pdf.pdfНауково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням709.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.