Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329
Title: Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Макар, С.
Keywords: діалогічне мовлення
особистісно-орієнтоване навчання
мовленнєве спілкування
Issue Date: 2019
Abstract: Для формування комунікативних навичок студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно-орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалога між викладачем та студентами або між студентами.
Description: Теличко, Н. В. Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей / Н. В. Теличко, С. Макар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 177-182
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Telychko_Formation_of_dialogical.pdf.pdfФормування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.