Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
Назва: Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект
Автори: Поринець, Д. І.
Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбережувальна поведінка
молодші школярі
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається теоретичний аспект процесу виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Узагальнено сучасні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна поведінка» дітей молодшого шкільного віку; Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних і навчально-методичних джерел уточнено зміст понять «здоров’я», «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність» у сучасних дослідженнях українських науковців. Визначено, що збереження та розвиток здоров’я молодших школярів заслуговує особливу увагу.
Опис: Поринець, Д. І. Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект / Д. І. Поринець, Н. Ю. Брижак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 146-150
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryzhak_Education.pdf.pdfВиховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.