Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Назва: Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства
Автори: Лесишин, А. О.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: проблемна ситуація
розумова діяльність
проблемне навчання
урок природознавства
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства.
Опис: Лесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdfПроблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства865.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.