Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Назва: Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект
Автори: Курило, Олександра Йосипівна
Прокопович, Лідія Сигізмундівна
Попович, Надія Ференцівна
Ключові слова: професійна діяльність вчителя
ораторське мистецтво
риторика
спілкування
мовлення
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання мовно-риторичної культури як важливого елементу професійного становлення вчителя. Виокремлено комунікативно-риторичні якості мовлення, визначено функції педагогічної комунікації та виділено ознаки мовно-риторичної особистості вчителя. Розглянуто структурні компоненти комунікативної компетентності. Систематизовано теоретичні погляди розвитку професійної мовленнєвої діяльності, спрямованої на виховання риторичної культури особистості.
Опис: Курило, О.Й. Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект / О.Й. Курило, Л.С. Прокопович, Н.Ф. Попович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 125-128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurylo_Prokopovich_Popovich_Formation.pdf.pdfСтановлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.