Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorБрецко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorБопко, Ігор Зеновійович-
dc.date.accessioned2019-05-24T12:25:00Z-
dc.date.available2019-05-24T12:25:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3300-
dc.descriptionКравченко, Т.М. Методи та прийоми навчання термінологічної лексики у курсі англійської мови професійного спрямування для студентів спеціальності «Маркетинг» / Т.М. Кравченко, І.І. Брецко, І.З. Бопко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 117-121en_US
dc.description.abstractВ процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування особливого значення набуває проблема засвоєння терміна як з погляду структурно-семантичних особливостей, так і необхідності вдосконалення навичок його перекладу. Перед студентом постає питання опанування вузькоспеціалізованої фахової лексики. А для викладача актуальним залишається пошук найбільш ефективних методів вивчення та засвоєння термінології. Метою статті є огляд основних характерних особливостей терміну, вивчення поширених проблем, з якими стикаються студенти у процесі опанування фахової термінології, та визначення найбільш ефективних шляхів вивчення професійно-орієнтованої термінології студентами спеціальності «Маркетинг». Для розвязування поставлених завдань використано такі методи наукового дослідження: теоретичний аналіз наукових літературних джерел, синтез, узагальнення, порівняння, конкретизація. У статті проаналізавано передумови та значення процесу вивчення фахової термінології студентами спеціальності «Маркетинг»; охарактеризовано удосконалення процессу вивчення термінів; досліджено процес використання термінів під час опрацювання текстів; визначено мету та основні тенденції вивчення фахової термінології; охарактеризовано основні форми роботи з термінами; вивчено особливості використання деяких форм специфічних термінів; досліджено ефективність використання освітніх веб-ресурсів та новітніх інформаційних технологій у навчанні фахової термінології студентів спеціальності «Маркетинг». Наукова новизна полягає у впровадженні нових підходів до вивчення термінологічної лексики, які створюють передумови для інтенсифікації освітнього процесу. Практичне значення отриманих результатiв полягає у використанні різноманітних технік та методів начання термінологічної лексики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectприйоми навчанняen_US
dc.subjectпрофесійно-орієнтована лексикаen_US
dc.subjectфахова термінологіяen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.titleМетоди та прийоми навчання термінологічної лексики у курсі англійської мови професійного спрямування для студентів спеціальності «Маркетинг»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko_Brecko_Bopko_Methods.pdf.pdfМетоди та прийоми навчання термінологічної лексики у курсі англійської мови професійного спрямування для студентів спеціальності «Маркетинг»1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.