Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3298
Назва: Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом
Автори: Ганькович, Я. О.
Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: сучасний зміст виховання
моніторинг
етапи контролю
моніторинг якості системи виховання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано, що використання моніторингових технологій у сучасних умовах розвитку системи освіти є значним фактором підвищення ефективності в усіх сферах освітньої діяльності. Охарактеризовано функції управління школою, подано основні етапи проведення моніторингу в закладі освіти. Представлено орієнтовні показники та інструментарій проведеного дослідження.
Опис: Ганькович, Я. О. Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом / Я. О. Ганькович, В. І. Кобаль // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 101-107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3298
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobal_Monitoring.pdf.pdfМоніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.