Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3298
Название: Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом
Авторы: Ганькович, Я. О.
Кобаль, Василь Іванович
Ключевые слова: сучасний зміст виховання
моніторинг
етапи контролю
моніторинг якості системи виховання
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано, що використання моніторингових технологій у сучасних умовах розвитку системи освіти є значним фактором підвищення ефективності в усіх сферах освітньої діяльності. Охарактеризовано функції управління школою, подано основні етапи проведення моніторингу в закладі освіти. Представлено орієнтовні показники та інструментарій проведеного дослідження.
Описание: Ганькович, Я. О. Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом / Я. О. Ганькович, В. І. Кобаль // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 101-107
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3298
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kobal_Monitoring.pdf.pdfМоніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесом1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.