Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Название: Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу
Авторы: Пітюлич, Михайло Іванович
Кручак, Людмила Володимирівна
Лизанець, Анжела Гейзівна
Ключевые слова: бізнес-моделі
Інтернет-маркетинг
дропшипінг
контент-маркетинг
пошукова оптимізація (SEO)
канали комунікації
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність бізнес-моделей, а також розглянуто основні складники поняття Інтернет-маркетингу. Наведено класифікацію бізнес-моделей саме у сфері Інтернет-маркетингу та проаналізовано одну з розповсюджених і введених у практику бізнес-модель «Дропшипінг». Відображено основні складники поняття Інтернет-маркетингу та подано його різновиди. Визначено місце та роль новітніх інструментів в Інтернет-маркетингу.
Описание: Пітюлич, М. І. Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу / М. І. Пітюлич, Л. В. Кручак, А. Г. Лизанець // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.322-326
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pityulich_Kruchak_Lizanets_New_business.pdf.pdfНовітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу635.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.