Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-14T16:11:57Z-
dc.date.available2017-11-14T16:11:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326-
dc.description.abstractПроцес становлення фахівця залежить не тільки від того, що людина може зробити у межах конкретної професії, а й від того, що вона хоче зробити. Тому важливе значення у професійній придатності посідає сфера інтересів, обов’язків і планів особистості, що визначається як комплексом організаційних, економічних, соціальних і технічних факторів, так й власної внутрішньою активністю.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійне становлення студентівen_US
dc.titleМотивація викладачів до сприяння професійному становленню студентівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ мотивація викладачів до спряння професійному становленню студентів.pdfМотивація викладачів до сприяння професійному становленню студентів196.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.