Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3265
Название: Емоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Барчій, Магдалина Степанівна
Ключевые слова: емоції
емоційна культура педагога
компоненти емоційної культури
емпатія
саморегуляція
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано проблему емоційної культури педагога. Виокремлено структурні компоненти емоційної культури педагога: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий, саморегулюючий, емоційно-почуттєвий. Розкрито показники емоційної культури педагогів. Виокремлено функції емоційної культури вчителя. Узагальнено психолого-педагогічні умови ефективного формування емоційної культури студентів у навчальному процесі. Підкреслено, що необхідною внутрішньою умовою формування емоційної культури студентів є актуалізація потреби у її самовихованні, яке приведе до змін в особистісній сфері майбутніх учителів, зростання здатності до прояву емпатії, до адекватного самооцінювання і саморегуляції поведінки.
Описание: Барчі, Б. В. Емоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів / Б. В. Барчі, М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.247-249
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3265
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Barchi_Barchiy_Emotional_culture.pdf.pdfЕмоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів852.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.