Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Titel: Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Stichwörter: професійне навчання
самооцінка
успішність професійного навчання
ціле покладання
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: У статті досліджено психологічні особливості впливу самоцінки на успішність професійного навчання. Студенти групи успішних у навчально-професійній діяльності демонструють стабільність показників рівня Студенти у групі неуспішних у навчально-професійній діяльності навпаки, продемонстрували показники, які характеризується великим розкидом їх значень (є як нереалістично занижені, так і нереалістично завищені показники). Успішним у навчанні студентам властивий розвинений механізм цілепокладання. У групі неуспішних у навчанні студентів рівень цільового відхилення є сильно завищеним.
Beschreibung: Щербан, Тетяна Дмитрівна Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність / Тетяна Дмитрівна Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.244-246
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Scherban_Psychological_peculiarities.pdf.pdfПсихологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність878.09 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.