Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3263
Название: Development of Swedish state policy in adult education
Авторы: Feltsan, Inna
Фельцан, Інна Михайлівна
Ключевые слова: adult education
adult pedagogy
IT educational technologies
folk high schools
in-service training
labor market training
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): The article touches upon the question of adult education in Sweden. The main steps of state policy to lifelong study have been briefly analyzed along with the key tendencies of the modern process. Among the beneficial motivators used by Swedish government in order to promote the idea of a constant development we have identified: informational guidance, counseling, social equality, financial support, flexibility, accessibility and validation of knowledge gained through different education forms (formal, non-formal).
Описание: Feltsan, Inna Development of Swedish state policy in adult education / Inna Feltsan // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - C. 229-232
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3263
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Feltsan_Development_of_Swedish.pdf.pdfDevelopment of Swedish state policy in adult education853.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.