Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3254
Название: Methodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language
Авторы: Lypchanko-Kovachyk, Oksana
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключевые слова: EET
successful preparation
systematic
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): The aim of external independent evaluation in Ukraine lies in the idea to increase the level of education of the population of Ukraine and to ensure the realization of the constitutional rights of citizens to the equal access of the quality education. An overview of critical literature and the analysis of previous outcomes of foreign language teaching and learning outcomes makes it possible to distinguish five basic steps for successful students’ training: motivation and encouragement, moral support for students, a good selection of methodological support, regular teacher-student cooperation, and systematicity.
Описание: Lypchanko-Kovachyk, Oksana Methodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language / Oksana Lypchanko-Kovachyk // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - C.180-182
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3254
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lypchanko-Kovachyk_Methodologial_principles.pdf.pdfMethodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language853.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.