Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3251| Назва: | Основні компоненти педагогічної біографістики |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключові слова: | компоненти складові персоніфікація вивчення окремих аспектів |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Warsaw |
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначено роль і функції біографістики у розвитку педагогічного знання. Вказано на необхідність осмислення цієї проблематики через призму наукового дискурсу. З'ясовано необхідність осмислення закономірності цього процесу через з’ясування ґенези та постійної модернізації педагогічних ідей і конструктів, які завжди персоніфіковані. Зазначено, що суспільні, освітні і наукові виклики вимагають розглядати феномен біографії не лише під кутом вивчення життєдіяльності педагогічної персоналії у минулому задля її актуалізації у сьогодення, а й використовувати потенціал біографістики у дослідженні знаних сучасних педагогів (що вже частково реалізується) та інших учасників освітнього процесу. |
| Опис: | Розман І. І. Основні компоненти педагогічної біографістики / І. І. Розман // Polish science journal. - Warsaw, 2019 - С.82-87 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3251 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Rozman_COMPONENTS.pdf | Основні компоненти педагогічної біографістики | 1.44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.