Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мочан, Тетяна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Янчишина, Світлана Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T12:37:52Z | - |
dc.date.available | 2019-05-17T12:37:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245 | - |
dc.description | Мочан, Т. М. Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи / Т. М. Мочан, С. Ф. Янчишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.152-154 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкривається сутність та особливості процесу професійної самореалізації вчителя початкової школи. Автором проаналізовано різні підходи до тлумачення таких понять, як «самореалізація» та «професійна самореалізація». Наголошено на провідних аспектах об’єктивних оцінок прояву професійного розвитку вчителя початкових класів як суб’єкта діяльності. Розглянуті основні стадії які проходить фахівець у своєму професійному становленні. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.subject | професійна самореалізація | en_US |
dc.subject | професійне становлення | en_US |
dc.subject | вчитель початкової школи | en_US |
dc.title | Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mochan_Yanchyshyna_Features.pdf.pdf | Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи | 854.53 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.