Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМочан, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorЯнчишина, Світлана Федорівна-
dc.date.accessioned2019-05-17T12:37:52Z-
dc.date.available2019-05-17T12:37:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245-
dc.descriptionМочан, Т. М. Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи / Т. М. Мочан, С. Ф. Янчишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.152-154en_US
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність та особливості процесу професійної самореалізації вчителя початкової школи. Автором проаналізовано різні підходи до тлумачення таких понять, як «самореалізація» та «професійна самореалізація». Наголошено на провідних аспектах об’єктивних оцінок прояву професійного розвитку вчителя початкових класів як суб’єкта діяльності. Розглянуті основні стадії які проходить фахівець у своєму професійному становленні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mochan_Yanchyshyna_Features.pdf.pdfОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школи854.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.