Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМочан, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorЯнчишина, Світлана Федорівна-
dc.date.accessioned2019-05-17T12:37:52Z-
dc.date.available2019-05-17T12:37:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245-
dc.descriptionМочан, Т. М. Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи / Т. М. Мочан, С. Ф. Янчишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.152-154en_US
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність та особливості процесу професійної самореалізації вчителя початкової школи. Автором проаналізовано різні підходи до тлумачення таких понять, як «самореалізація» та «професійна самореалізація». Наголошено на провідних аспектах об’єктивних оцінок прояву професійного розвитку вчителя початкових класів як суб’єкта діяльності. Розглянуті основні стадії які проходить фахівець у своєму професійному становленні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mochan_Yanchyshyna_Features.pdf.pdfОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школи854.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.