Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Название: Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи
Авторы: Мочан, Тетяна Михайлівна
Янчишина, Світлана Федорівна
Ключевые слова: самореалізація
професійна самореалізація
професійне становлення
вчитель початкової школи
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається сутність та особливості процесу професійної самореалізації вчителя початкової школи. Автором проаналізовано різні підходи до тлумачення таких понять, як «самореалізація» та «професійна самореалізація». Наголошено на провідних аспектах об’єктивних оцінок прояву професійного розвитку вчителя початкових класів як суб’єкта діяльності. Розглянуті основні стадії які проходить фахівець у своєму професійному становленні.
Описание: Мочан, Т. М. Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи / Т. М. Мочан, С. Ф. Янчишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.152-154
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mochan_Yanchyshyna_Features.pdf.pdfОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школи854.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.