Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Назва: Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Чекан, К. В.
Ключові слова: інклюзія
діти з особливими освітніми потребами
безбар’єрне освітнє середовище
психолого-педагогічна підтримка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано окремі теоретичні та практичні аспекти функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії. З’ясовано, що інклюзивний заклад забезпечує безбар’єрне освітнє середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи і форми навчання, тим самим надаючи можливість школярам з особливими освітніми потребами успішно соціалізуватись, навчатись. Авторами представлено матеріали до методичної скарбнички педагога, що працює в інклюзивному класі( комплекс вправ для розвитку пам'яті, дрібної моторики, комплекс спеціальних ігор та вправ, спрямованих на поліпшення сенсорної інтеграції тощо ).
Опис: Лалак, Н. В. Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.146-149
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lalak_Peculiarities_of_functioning.pdf.pdfОсобливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії869.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.