Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Title: | Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії |
Authors: | Лалак, Наталія Володимирівна Чекан, К. В. |
Keywords: | інклюзія діти з особливими освітніми потребами безбар’єрне освітнє середовище психолого-педагогічна підтримка |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті охарактеризовано окремі теоретичні та практичні аспекти функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії. З’ясовано, що інклюзивний заклад забезпечує безбар’єрне освітнє середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи і форми навчання, тим самим надаючи можливість школярам з особливими освітніми потребами успішно соціалізуватись, навчатись. Авторами представлено матеріали до методичної скарбнички педагога, що працює в інклюзивному класі( комплекс вправ для розвитку пам'яті, дрібної моторики, комплекс спеціальних ігор та вправ, спрямованих на поліпшення сенсорної інтеграції тощо ). |
Description: | Лалак, Н. В. Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.146-149 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lalak_Peculiarities_of_functioning.pdf.pdf | Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії | 869.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.