Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Titel: Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери
Autoren: Лендєл, Олег Дмитрович
Stichwörter: маркетингове стратегічне планування
підприємства туристично-рекреаційної сфери
стратегічний маркетинг
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Карпатська вежа
Beschreibung: Лендєл О. Д. Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. У 2 томах : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня / Гол. ред. кол. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - Том 2. - С. 270-274
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Lendyel_Tezy_2015_MNPK.pdfОсобливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери725.02 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.