Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2019-05-17T08:09:07Z-
dc.date.available2019-05-17T08:09:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234-
dc.descriptionЛендел О. Д. Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття / О. Д. Лендєл // Зовнішня торгівля. Міжнародний науково-економічний журнал. - 2009р. №3-4. - С. 37-44en_US
dc.description.abstractРозглянуто результати маркетингового дослідження споживачів туристичних послуг Закарпаття. Виявлено основні переваги споживачів, мотиви подорожей та дано іх характеристику. Особлива увага приділяється дослідженя якісних параметрів туристичного попиту та поведінці споживачів для визначення напрямків позиціонування туристичних продуктів та вибору найсприятливіших цільових сегментів. Визначено фактори впливу на вибір місця відпочинку, джерела отримаиня інформації про місця відпочинку та виявлено особливості туристичного попиту в літній та зимній сезони.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjectпереваги споживачівen_US
dc.subjectтуристично-рекреаційна сфераen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.titleМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаттяen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Lendyel_st_2009_ZTKSR.pdfМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття8.45 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!