Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2019-05-17T08:09:07Z-
dc.date.available2019-05-17T08:09:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234-
dc.descriptionЛендел О. Д. Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття / О. Д. Лендєл // Зовнішня торгівля. Міжнародний науково-економічний журнал. - 2009р. №3-4. - С. 37-44en_US
dc.description.abstractРозглянуто результати маркетингового дослідження споживачів туристичних послуг Закарпаття. Виявлено основні переваги споживачів, мотиви подорожей та дано іх характеристику. Особлива увага приділяється дослідженя якісних параметрів туристичного попиту та поведінці споживачів для визначення напрямків позиціонування туристичних продуктів та вибору найсприятливіших цільових сегментів. Визначено фактори впливу на вибір місця відпочинку, джерела отримаиня інформації про місця відпочинку та виявлено особливості туристичного попиту в літній та зимній сезони.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjectпереваги споживачівen_US
dc.subjectтуристично-рекреаційна сфераen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.titleМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_st_2009_ZTKSR.pdfМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття8.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.