Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Назва: Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: маркетингове дослідження
туристичний ринок
переваги споживачів
туристично-рекреаційна сфера
Закарпаття
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Розглянуто результати маркетингового дослідження споживачів туристичних послуг Закарпаття. Виявлено основні переваги споживачів, мотиви подорожей та дано іх характеристику. Особлива увага приділяється дослідженя якісних параметрів туристичного попиту та поведінці споживачів для визначення напрямків позиціонування туристичних продуктів та вибору найсприятливіших цільових сегментів. Визначено фактори впливу на вибір місця відпочинку, джерела отримаиня інформації про місця відпочинку та виявлено особливості туристичного попиту в літній та зимній сезони.
Опис: Лендел О. Д. Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття / О. Д. Лендєл // Зовнішня торгівля. Міжнародний науково-економічний журнал. - 2009р. №3-4. - С. 37-44
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_st_2009_ZTKSR.pdfМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття8.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.