Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Название: Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключевые слова: маркетингове дослідження
туристичний ринок
переваги споживачів
туристично-рекреаційна сфера
Закарпаття
Дата публикации: 2009
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто результати маркетингового дослідження споживачів туристичних послуг Закарпаття. Виявлено основні переваги споживачів, мотиви подорожей та дано іх характеристику. Особлива увага приділяється дослідженя якісних параметрів туристичного попиту та поведінці споживачів для визначення напрямків позиціонування туристичних продуктів та вибору найсприятливіших цільових сегментів. Визначено фактори впливу на вибір місця відпочинку, джерела отримаиня інформації про місця відпочинку та виявлено особливості туристичного попиту в літній та зимній сезони.
Описание: Лендел О. Д. Маркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття / О. Д. Лендєл // Зовнішня торгівля. Міжнародний науково-економічний журнал. - 2009р. №3-4. - С. 37-44
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3234
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lendyel_st_2009_ZTKSR.pdfМаркетингове дослідження споживачів туристично-рекреаційних послуг Закарпаття8.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.