Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Название: Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Авторы: Ярема, Василь Іванович
Лендєл, Олег Дмитрович
Мишко, Катерина Ігорівна
Ключевые слова: екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
Дата публикации: 2011
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
Описание: Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - Суми: ТОВ "ВТД Університетська книга" 2011, -№ 4, Т. І - С. 222-232
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yarema_Lendyel_Mahurska_st_2011.pdfВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону1.84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.