Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Titel: Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Autoren: Ярема, Василь Іванович
Лендєл, Олег Дмитрович
Мишко, Катерина Ігорівна
Stichwörter: екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
Erscheinungsdatum: 2011
Zusammenfassung: У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
Beschreibung: Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - Суми: ТОВ "ВТД Університетська книга" 2011, -№ 4, Т. І - С. 222-232
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Yarema_Lendyel_Mahurska_st_2011.pdfВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону1.84 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.